Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.18

Оригінал Англійською

Ось і оновлення 14.18, на котрому будуть гратися ігри Чемпіонату світу 2024!

Ми приготували багато змін у надії зробити цьогорічний ‘Wordls’ динамічним та різноманітним. Вони націлені в першу чергу на найсильніших стрільців середньої лінії, як прямо через зміни чемпіонів, так і безпосередньо – через системні зміни. Також ми хотіли зробити обмін лініями менш вигідним для тієї команди, котра його ініціює, та зробити магічні вибухові збірки вибуховішими. Ми піднімаємо рівень сили деяких танків верхньої лінії до рівня К’Санте та Орна, посилюємо кількох бійців із лісу та послаблюємо найсильніших чемпіонів на усіх позиціях. Ми сподіваємося побачити від гравців цікаві та неповторні ідеї успішної гри у Лігу, коли дійде до зіткнення наприкінці цього місяця!

На додачу, ми представляємо вам нові образи для Треша та Азіра, котрі ви зможете використати, щоб вмити конкурентам лиця (оскарженню не підлягає). Нагадуємо також, що це останнє оновлення у Спліті 2, тож якщо ви ще не досягли омріяного рангу – час піддати газу!

Шукаєте квартальне оновлення набору Магія та Хаос? Загляньте у примітки до оновлення TFT тут!


Основні моменти оновлення

Прибиральник Треш, Адвокат Азір та Неприборканий кристал Наутилус стануть доступні 11 вересня, 2024 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).

Нагадуємо, що Арена закривається з цим оновленням, тож награйтеся вдосталь до 24го вересня. 

Дякуємо всім, хто брав участь та насолоджувався нашими 2v2v2v2v2v2v2v2 ігриськами та комбінаціями ауґментацій. Побачимось у Кільцях зла!


Час закінчення другого рангового спліту та початку третього спліту

Другий спліт завершиться 24 вересня 2024 року о 23:59:59 за місцевим часом кожного регіону, що є останнім днем оновлення 14.18.

Третій спліт розпочнеться 25 вересня 2024 року о 12:00:00 за місцевим часом у кожному регіоні, що є першим днем оновлення 14.19.

Для довідки – локальні часові пояси сервера:

OC1Австралійський східний стандартний час (AEST)
JP1 Японський стандартний час (JST)
PHФіліппінський стандартний час
KR1 Корейський стандартний час (KST) 
SGСінгапурський стандартний час (GMT+8)
VNІндокитайський час (GMT+7) 
TH Індокитайський час (GMT+7)
RU Московський місцевий час (MSK)
TWТайпейський місцевий час (GMT+8)
EUN1Центральноєвропейський літній час (CEST)
TR1Стамбульський місцевий час, Туреччина (GMT+3)
EUW1Середній час за Гринвічем (GMT)
LA2Буенос-Айреський місцевий час, Аргентина (GMT-3)
BR1Сан-Паульський місцевий час, Бразилія (GMT-3)
LA1Центральний стандартний час (CDT)
NA1Тихоокеанський стандартний час (PDT)
ME1Аравійський стандартний час (GMT+3)

На старт! Увага! Уперед!

З цим оновленням ми додаємо нові штрафи, пов’язані з перевіркою готовності та  ухиленням від черги, до всіх регіонів.

Покарання поступово збільшуватимуться від виключення з черги аж до банів. Гравці все ще матимуть можливість зрідка залишити чергу без покарань, але вже не могтимуть безупинно відхиляти у гонитві за певними опонентами.


Обмеження з переносу акаунтів

Із оновленням 14.18 до переносів акаунтів у Лізі приходять певні зміни, котрі вплинуть на сам процес переносу, та котрі можна буде побачити у статті підтримки гравця.

  • Переноси облікових записів тепер матимуть час відновлення. Тобто після переносу акаунт повторно це можна буде зробити тільки через 90 днів.
  • Задля більшої безпеки облікових записів із великою кількістю RP, переноси цих акаунтів мають бути розглянуті ігровою підтримкою перед безпосереднім переносом. 

Якщо у вас ще залишилися якісь питання стосовно переносу акаунтів, прочитайте нашу нову статтю про це. 


Clash

Нам відомо про неполадки, що сталися у певних регіонах на вихідних з 31 серпня по 1 вересня. 

Гравці, котрі постраждали внаслідок цього інциденту, отримали квитки назад. Також ми працюємо над виданням винагород, в залежності від кількості перемог. Перепрошуємо за незручності!


Чемпіони

Icon

Арі

Шкоду Е збільшено.

“Арі трохи складно, тож ми їй допомагаємо. На нашу думку, вміння Арі досягати задні ряди ворога  – є сильною стороною, на котру варто спиратися. Тому ми підсилюємо її вбивчу здатність, збільшуючи як базові значення шкоди її Зваблення , так і масштабування вміння від сили вмінь, щоб зробити Арі ще більшою загрозою для поодиноких цілей. Ми знаємо, що зазвичай це вміння прокачують останнім. Та, можливо, завдяки цим змінами, інший порядок стане вигіднішим у певних випадках, а більший коефіцієнт буде корисним навіть на першому рівні вміння. ”

Icon

Зваблення

E – Вміння

  • Шкода: 80/110/140/170/200 (+60% сили вмінь) ⇒ 80/120/160/200/240 (+75% сили вмінь)
Icon

Аврора

Максимальна дистанція стрибку, тривалість та товщина стін, котрі може перестрибнути зменшені.

“Аврора стала популярним чемпіоном, та добре себе показує на високих рівнях гри. Але оскільки наближається “Worlds” і нам не хочеться спостерігати як вона буде стрибати туди-сюди під час змагань, ми суттєво зменшуємо її здатність виловлювати та заганяти своїх ворогів.  ”

Icon

Між світами

Ультимативне вміння

  • Максимальна дистанція стрибку: 400 ⇒ 250
  • Максимальна дистанція перестрибування: 700 ⇒ 450
  • Тривалість: 3/3.5/4 ⇒ 2/2.5/3 секунд
Icon

Азір

Шкоду [W] зменшено.

“Наближається “Worlds”, отже є час для коригувань Азіра! Цього разу це послаблення. Ми орієнтуємо їх на професійну гру, щоб втримати прийнятний рівень перемог для звичайних гравців та не перетворити його на перший номер у професіоналів середньої лінії. Оскільки останнім часом професійним гравцям вдається виходити з лінії майже без втрат у фармі, котрі ми хотіли б зменшити, ми послаблюємо його ранню гру. А шкода на пізній стадії гри у звичайних гравців й поряд не стоїть біля показників професійної, тому ми сподіваємося, що ці дві зміни зачеплять лише професіоналів.   ”

Icon

Повстань

W – Вміння

  • Шкода: 50/65/80/95/110 + 0-77 (залежно від рівня) (+55% сили вмінь) ⇒ 50/65/80/95/110 + 0-45 (залежно від рівня) (+35/40/45/50/55% сили вмінь)
Icon

Коркі

Шкоду [Q] зменшено. Шкоду [R] зменшено.

“Після кількох раундів прямих і непрямих змін Коркі не є першим вибором програвців. Хоча це й правда, але ми все ще хвилюємося, що він раптово повернеться та захопить усю мету середньої лінії цьогорічного “Worlds”. Тому ми надсилаємо йому невеличне зменшення шкоди Q, щоб супротивники могли вистояти проти нього у ранній грі, крім того ми зменшуємо його шкоду ультимативного вміння R – за допомогою масштабування – адже професійні гравці забагато з цього отримували.  ”

Icon

Фосфорна бомба

Q – Вміння

  • Шкода: 70/120/170/220/270 (+120% додаткової сили атаки) (+100% сили вмінь) ⇒ 70/115/160/205/250 (+120% додаткової сили атаки) (+100% сили вмінь)
Icon

Ракетний заслон

Ультимативне вміння

  • Шкода: 80/180/280 (+80% додаткової сили атаки) ⇒ 80/160/240 (+70% додаткової сили атаки)
Icon

Ґнар

Базова сила атаки збільшена.

“У цьому оновленні у нас є дві цілі для Ґнара: 1) підсилити, адже ми вважаємо, що він буде цікавим вибором у цьогорічному “Worlds”; 2) впевнитися, що коригування Спритної перебіжки не сильно зачепить його в одиночній грі та зробить добивання міньйонів приємнішим для нього, для цього ми компенсуємо послабення руни, збільшуючи його базову силу атаки.  ”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 57 ⇒ 60
Icon

Гвей

Міцність щита WW для союзників збільшено.

“У багатьох гравців існує неймовірне бажання зіграти Гвеєм у ролі підтримки, проте для цього він слабкуватий, тому ми йдемо на допомогу та підсилюємо його щит WW для союзників, щоб просунути його як чемпіона підтримки, сподіваючись, що це не сильно вплине на його гру на середній лінії. ”

Icon

Оазис дум

WW – Вміння

  • Кількість щитів для союзників: зменшено на 50% ⇒ зменшено на 25%
Icon

Іверн

Щити та сповільнення від [E] зменшено.

“Іверн набато сильніше ніж те, що показує його кількість перемог у одиночні грі, оскільки гравці не квапляться збирати Спокуту – його найкращий предмет. Якщо ви хочете знайти вихід з цього послаблення, просто збирайте Місячний камінь та продовжуйте насолоджуватися перемогами! Однак, існує високий ризик, що Іверн стане найкращим гравцем лісу на “Worlds”, тому нам потрібно підрізати його силу, щоб він не розрісся за час змагань. Ми послаблюємо його ранню силу в дуелях та ґанках, що допоможе зменшити його домінування на Елітній та Професійній сцені. ”

Icon

Вибухове насіння

E – Вміння

  • Щит: 85/125/165/205/245 (+50% сили вмінь) ⇒ 75/115/155/195/235 (+50% сили вмінь)
  • Сповільненя: 45/50/55/60/65% ⇒ 40/45/50/55/60%
Icon

Джарван IV

Шкоду пасивного вміння збільшено.

“Джарван IV цінний вибір для професіоналів, який останнім часом мало грає, не говорячи вже про його силу в одиночній грі. Ми підсилюємо пасивне вміння, щоб покращити перші зачистки лісу та ранні сутички, що покращить загальне почуття від гри, крім того це вагомий важіль для професійної сцени.”

Icon

Ритм Бою

Пасивне вміння

  • Шкода від максимального здоров’я: 7% ⇒ 8%
Icon

Джакс

Броня та Спротив магії, шкода при ураженні та броня за кожного додаткового чемпіона.

“Ми задоволені тим, що зміни Джакса у 14.14 дали його опонентам більше простору на відповідь, але вони також зробили його слабшим, ніж нам би хотілося. Зараз ми вирішили дати йому трохи більше сили у пізній грі. Зміни мають бути відчутнішими на вищих рівнях гри, де витривалість команди у бійках стає все важливішою. ”

Icon

Майстер зброї

Ультимативне вміння

  • Базова броня, що надається: 15/40/65 ⇒ 25/50/75
  • Базовий спротив магії, що надається: 9/24/39 ⇒ 15/30/45
  • Магічна шкода при ураженні: 60/110/160 (+60% сили вмінь) ⇒ 70/120/170 (+60% сили вмінь)
  • Броня за додаткове попадання в чемпіона: 15/20/25 (+10% додаткової сили атаки) ⇒ 20/25/30 (+10% додаткової сили атаки) (Примітка: 60% цього бонусу все ще отримується як магічний спротив)
Icon

Джейс

Сповільненя [Q] збільшено. Додаткову швидкість руху від Е зменшено.

“На середній лінії, повній чемпіонів дальнього бою із фізичною шкодою, Джейс чомусь не знайшов собі місця. Те, що ми його майже не бачимо в іграх, та його низький відсоток перемог у одиночній черзі означає, що ще один протагоніст не отримав своє світле майбутнє. Шкоди йому, після нещодавніх підсилень, вистачає, тож ми даємо йому трохи корисності, щоб було що робити, окрім як вбивати. ”

Icon

В небо!

Q – Вміння

  • Сповільненя: 30/35/40/45/50/55% ⇒ 35/40/45/50/55/60%
Icon

Ворота прискорення

E – Вміння

  • Додаткова швидкість руху: 30/35/40/45/50/55% ⇒ 35/40/45/50/55/60%
Icon

Джинкс

Приріст швидкості атаки збільшено.

“Джинкс, навіть попри свою популярність у професійних іграх, все ще має простір для підсилень. Тому ми даємо їй трохи приросту швидкості атаки, що допоможе її збіркам через критичні ураження бити болючіше. ”

Базові характеристики

  • Приріст швидкості атаки: 1% ⇒ 1.4%
Icon

Леона

Базову броню зменшено.

“Леона сяє яскраво вже досить довго, і ми раді через це, проте нам хотілося б мати різноманітніший “Worlds” цього разу. Раніше ми зменшили її шкоду, тепер ми націлились на її витривалість, аби посунути її з п’єдесталу танка номер 1.”

Базові характеристики

  • Базова броня: 47 ⇒ 43
Icon

Ліллія

Межі шкоди проти монстрів пасивного вміння зменшено. Час сну R зменшено.

“Лілія швидко стала найкращим лісником у професійних іграх і загалом демонструє дуже хороші результати в більшості класів навичок в одиночній грі. Оскільки ліс став більш гостинним для чемпіонів із силою вмінь, а предмети з часом стали кращими для Лілії, ми продовжуємо відколювати її сильні сторони. Ми знову зменшили її швидкість зачистки, оскільки нові предмети надають багато переваг у цій сфері, а також додали перекіс для професіоналів щодо тривалості ефекту контроля ультимативного вміння.”

Icon

Гілка сповнена мріями

Пасивне вміння

  • Шкода проти монстрів:: 70-100 (залежно від рівня) ⇒ 65 на всіх рівнях
Icon

Бузкова колискова

Ультимативне вміння

  • Тривалість сну: 2/2.25/2.5 секунд ⇒ 2 секунд на всіх рівнях
Icon

Ліссандра

Шкоду [Q] зменшено.

“Підсилення Ліссандри в останньому оновленні зайшли занадто далеко, тож ми вирішили забрати частину наданої їй сили. Замість того, щоб відібрати частину базової шкоди або уповільнення з R, ми зменшили співвідношення сили вмінь Q, яке змусить її вибрати сильніші збірки. Ми хочемо використати її здатність неодноразово контролювати супротивників, тому це має дозволити їй відійти від збірок з високою кількістю сили вмінь і перейти до предметів, орієнтованих на прискорення вмінь.”

Icon

Уламок криги

Q – Вміння

  • Шкода: 80/115/150/185/220 (+85% сили вмінь) ⇒ 80/115/150/185/220 (+75% сили вмінь)
Icon

Лулу

Шкоду Пікса в пасивному вмінні збільшено.

“Ми хочемо дати чаклунам трохи більше шансів на те, щоб утворювати більше дуетів з різноманітними стрільцями на цьому Чемпіонаті світу, а також запропонувати гравцям підтримку більше можливостей. У Лулу є трохи місця для отримання додаткової сили, яку ми їй надаємо разом з відміною послаблення пасивного вміння. ”

Icon

Пікс – фея-супутник

Пасивне вміння

  • Шкода Пікса за снаряд: 3-37 (залежно від рівня) (+5% сили вмінь) ⇒ 5-39 (залежно від рівня) (+5% сили вмінь)
Icon

Мальфіт

Щити від пасивного вміння збільшено.

“Популярність Мальфіта трохи знизилася протягом року, а як простий і легкий у керуванні танк, він повинен бути привабливим вибором у різних ситуаціях. Тому ми додаємо йому потужності та повертаємо його щит від пасивного вміння, сподіваючись, що найстарший кремезний танк Ліги знову увійде до числа найкращих.”

Icon

Гранітний щит

Пасивне вміння

  • Щит: 9% максимального здоров’я ⇒ 10% максимального здоров’я
Icon

Маокай

Шкоду [Q] зменшено. Час відновлення E збільшено, тривалість саджанців в кущах зменшено.

“Маокай – ще одне деревце, котрому загрожує місце найкращого лісника на “Worlds”. Хоча ми й раді тому, що танки також мають місце у меті, однак нам би хотілося, щоб їх там було трохи більше. Тому ми забираємо у Маокая трохи шкоди, оскільки йому, як танкові, така кількість не потрібна, та послаблюємо його саджанці. Остання зміна більше орієнтована на професійну сцену, де ці рослинки допомагають із контролем мапи.”

Icon

Терновий удар

Q – Вміння

  • Шкода: 65/115/165/215/265 (+40% сили вмінь) + 2/2.5/3/3.5/4%  максимального здоров’я цілі ⇒
  • 65/110/155/200/245 (+40% сили вмінь) + 2/2.5/3/3.5/4% максимального здоров’я цілі
Icon

Кидок саджанця

E – Вміння

  • Час відновлення: 16/15/14/13/12 секунд ⇒ 18/17/16/15/14 секунд
  • Тривалість саджанця при знаходженні в кущі: 30 (+2.5% додаткового здоров’я) секунд ⇒ 30 (+1.5% додаткового здоров’я) секунд
Icon

Міс Фортуна

Базову силу атаки зменшено.

“Міс Фортуна вже досить довго насолоджується численними перемогами та високою присутністю на про-сцені. Ми повертаємо одне із її підсилень з оновлення 14.13, оскільки вона сильна на усіх стадіях гри і може втратити трохи міці. Кровопивця, як і її перший предмет, також отримує по шапці у цьому оновлені, що разом із її прямим послабленням має залишити Фортуну у доброму стані.”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 55 ⇒ 53
Icon

Насус

Шкоду [E] зменшено.

“Не зрозуміло як, але Насус повернувся. Як…. герой середньої лінії? Що? Насправді, Насус показує себе занадто добре в іграх нижчих рангів, а його стриль гри на лінії в професійних іграх… це взагалі щось. Через це, ми робимо зміни, сподіваючись, що це виправить обидва непорозуміння. Послаблюючи вміння, котре він зазвичай качає останнім, ми позбавляємо його надійної шкоди в пізній грі, особливо на нижчих рангах, де матчі йдуть довше. А оскільки це вміння також його перше вміння в черзі покращень під час гри на середній лінії в професійних іграх, ми можемо суттєво послабити його поточну схему атаки з нульовою можливістю для контргри.”

Icon

Духовний вогонь

E – Вміння

  • Початкова шкода: 55/95/135/175/215 (+60% сили вмінь) ⇒ 50/80/110/140/170 (+60% сили вмінь)
  • Шкода за секунду: 11/19/27/35/43 (+12% сили вмінь) ⇒ 10/16/22/28/34 (+12% сили вмінь)
Icon

Релл

Додаткову швидкість руху від E зменшено.

“По секрету розповімо: Е вміння Релл було її першим максимізованим вже досить довго. Більшість гравців цього не знає, тоді як професіонали вже це зрозуміли, тож її статистика у одиночній черзі не відображає її ефективність на про сцені коректно. Щоб трохи розгойдати її стабільність для професіоналів, але не зовсім вбити для усіх інших, ми послаблюємо Е зовсім трохи. Хоча ці зміни незначні(і не мають бути), вони вплинуть як на Релл, так на її партнера. ”

Icon

Повний вперед

E – Вміння

  • Максимальна додаткова швидкість руху: 12/14/16/18/20% ⇒ 12/13/14/15/16%
  • Максимальна додаткова швидкість руху в напрямку ворогів або обраних союзників: 24/28/32/36/40% ⇒ 24/26/28/30/32%
  • Початкова додаткова швидкість руху: 75% від максимальної (без змін)
Icon

Рамбл

Шкоду [Q] зменшено. Шкоду [E] зменшено.

“Цього літа Рамбл витіснив найкращих героїв верхньої лінії у професійній грі і наші нещодавні послаблення, на жаль, не змогли скинути його з п’єдесталу. Тому ми знову прагнемо зменшити його домінування в ранній грі, оскільки від вогнемета практично неможливо ухилитися.”

Icon

Вогнеплюй

Q – Вміння

  • Шкода: 80/105/130/155/180 (+ 110% сили вмінь) (+6/7/8/9/10% від максимального здоров’я цілі) ⇒ 60/90/120/150/180 (+ 100% сили вмінь) (+6/7/8/9/10% від максимального здоров’я цілі)
Icon

Електричний гарпун

E – Вміння

  • Шкода: 60/85/110/135/160 (+50% сили вмінь) ⇒ 55/80/105/130/155 (+50% сили вмінь)
Icon

Саміра

Шкоду [E] збільшено.

“Сила на лінії завжди була пріоритетом при виборі героя в професійних іграх, але Саміра здебільшого була відсутня в тих місцях, де вона мала б бути життєздатною опцією. Ми хочемо пам’ятати про її відсоток блокувань в одиночній грі, але також хочемо додати в її набір значущу силу на ранній стадії гри, яка не зробить її надто гнітючою.”

Icon

Чуття

Q – Вміння

  • Шкода: 0/5/10/15/20 (+85/95/105/115/125% сили атаки) ⇒ 0/5/10/15/20 (+95/102.5/110/117.5/125% сили атаки)
Icon

Шен

Щит від пасивного вміння збільшено.

“Ми б хотіли, щоб Шен також приєднався до списку сильних танків верхньої лінії на цьогорічному Чемпіонаті світу. Хоча він вже має певні успіхи в ролі підтримки, ми хочемо переконатися, що він також добре справляється зі своєю основною роллю. Ми покращуємо його характеристики танка в залежності від рівня та отриманого золота, щоб у пізній грі Шен відчував, що може протистояти шкоді, як у дуелях, так і в командних боях.”

Icon

Бар’єр Кі

Пасивне вміння

  • Щит: 47-101 (залежно від рівня) (+12% додаткового здоров’я) ⇒ 47-120 (залежно від рівня) (+13% додаткового здоров’я)
Icon

Смолдер

Базове здоров’я зменшено. Шкоду [Q] зменшено та видалено коефіцієнт сили вмінь. Шкоду [W] проти чемпіонів, міньйонів, монстрів зменшено.

“Смолдер – ще один кандидат на домінацію верхньої/середньої лінії на “Worlds” цього року, проте він все ще залишається збалансованим для нижньої лінії. Ці зміни мають бути орієнтовані на його силу на соло-лініях, щоб він не втратив забагато на нижній, але без ризикованіших змін, бо болю гравців на низу не запобігти. У цьому оновленні ми послаблюємо його у ранній грі та прибираємо трохи самостійності, що дозволяє йому бути успішним й самотужки. ”

Базові характеристики

  • Здоров’я: 605 ⇒ 575
Icon

Супер палюче дихання

Q – Вміння

  • Шкода: 20/30/40/50/60 (+100% сили атаки) (+15% сили вмінь) ⇒ 15/25/35/45/55 (+100% сили атаки)
Icon

Ачхиии

E – Вміння

  • Шкода від кулі: 50/80/110/140/170 (+25% додаткової сили атаки) (+20% сили вмінь) ⇒ 45/75/105/135/165 (+25% додаткової сили атаки) (+20% сили вмінь)
  • Шкода міньйонам та монстрам: 70/112/154/196/238 (+35% додаткової сили атаки) (+28% сили вмінь) ⇒ 63/105/147/189/231 (+35%додаткової сили атаки) (+28% сили вмінь)
Icon

Варус

Шкоду [Q] та [E] зменшено.

“Підсилення Варуса в 14.17 вийшло сильнішим ніж ми очікували, тому ми зменшуємо коефіцієнти сили атаки, які він раніше отримав. Все ж ми хочемо, щоб його основна збірка була з фокусом на швидкість та силу атаки без переважаючої летальності, тож зміни мають цьому посприяти.”

Icon

Пронизлива стріла

Q – Вміння

  • Максимальна шкода: 90/160/230/300/370 (+150/160/170/180/190% додаткової сили атаки) ⇒ 90/160/230/300/370 (+130/140/150/160/170% додаткової сили атаки)
Icon

Град стріл

E – Вміння

  • Шкода: 60/100/140/180/220 (+110% додаткової сили атаки) ⇒ 60/100/140/180/220 (+100% додаткової сили атаки)
Icon

Вай

Шкоду [Q] зменшено.

“Ми підсилили Вай декілька оновлень тому і протягом цього часу, вона насправді використовувала свою силу в одиночній черзі. У тому оновленні ми зосередились на професійних гравцях, через що Вай почала витісняти інших лісників. Отож ми повертаємось до того моменту – як підсилили її Q – щоб дати іншим бійцям більше простору для блиску на Чепіонаті світу цього року.”

Icon

Виламувач схронів

Q – Вміння

  • Мінімальна шкода: 50/75/100/125/150 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ 45/70/95/120/145 (+ 80% додаткової сили атаки)
  • Максимальна шкода: 100/150/200/250/300 (+160% додаткової сили атаки) ⇒ 90/140/190/240/290 (+160% додаткової сили атаки)
Icon

Вієґо

Базова сила атаки збільшена. Шкоду Q по монстрам зменшено. 

“Вієґо трохи не дотягує до належного рівня сили, тож ми хочемо дати йому трохи любові (якої він так потребує, бідолашна Ізольда). Ми підвищуємо його базову силу атаки з двох причин: щоб дати йому більше спорідненості з Потрійною силою як альтернативного стартового предмета, а також для того, щоб злегка додати елітного нахилу, оскільки зараз Вієґо слабший на вищих рівнях майстерності, а підсилення ранньої гри, як правило, вирівнюють цей недолік. Ми також знаємо, що його оптимізована зачистка лісу надзвичайно швидка, тому, щоб не зробити її надто швидкою, а також надати йому ранню дуельну силу від базової сили атаки, ми трохи знизили його бонусну шкоду по монстрам на Q.”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 57 ⇒ 60
Icon

Клинок згубленого короля

Q – Вміння

  • Додаткова шкода проти монстрів: 20 ⇒ 15
Icon

Зін Жао

Приріст броні збільшено. Шкоду [Q] збільшено.

“Зін Жао – надзвичайно простий чемпіон і, відповідно, повинен мати досить високий відсоток перемог для лісників, якщо він правильно збалансований. Ми також знаємо, що наразі він має досить великий перекіс у бік еліти і може порушувати баланс на більш високих рівнях, якщо отримає забагато сили. Тож ми додали кілька підсилень  для звичайних гравців, а саме збільшивши його витривалість у пізній грі та шкоду, що наноситься його вмінням, яке частіше за всіх максимізують останнім.”

Базові характеристики

  • Приріст броні: 4.7 ⇒ 5.0
Icon

Удар трьох кігтів

Q – Вміння

  • Бонусна шкода при ураженні: 16/25/34/43/52 (+40% додаткової сили атаки) ⇒16/29/42/55/68 (+40% додаткової сили атаки)
Icon

Зері

Зменшено шкоду пасивного вміння.

“Зері – одна зі стрільчинь із найбільшим потенціалом вплинути на хід гри. У неї є відповідь на будь-яку проблему, чи то вбити всіх, чи хоча б втекти (або, якщо ви такі самі як я – заїхати по стінці у п’ятьох ворогів і миттєво відправитись на фонтан). Відсоток перемог у таких чемпіонів має бути меншим за середні значення, щоб це було хоч трохи чесним. Саме тому ми послаблюємо чемпіона, що вже і так перемагає у менш ніж половині матчів. Також існує ризик, що Зері стане домінантною фігурою на середній лінії на цьогорічному “Worlds”, що не може не викликати побоювань. Беручи усе це до уваги, ми послаблюємо ті її якості, котрі допомагають їй залишатися на середній лінії, а себто: прибираємо трохи базових значень шкоди від пасивки та зменшуємо приріст з рівнем у пізній стадії гри, оскільки саме пасивка є ключовим вмінням для Зері на середній лінії. ”

Icon

Жива батарейка

Пасивне вміння

  • Шкода: 90-200 (залежно від рівня) (+1-15% максимального здоров’я цілі) (прогресія залежно від приросту характеристик) ⇒ 75-160 (залежно від рівня) (+1-11% максимального здоров’я цілі) (лінійна прогресія)
Icon

Зіґґс

Шкоду пасивного вміння проти структур зменшено.

“Ми стурбовані тим, що Зіґґс залишиться домінуючим героєм нижньої лінії на Чемпіонаті світу цього року, беручи до уваги те, що більшість високорангових стрільців були послаблені.  Ми надаємо Зіґґсу невелику, про-орієнтовану зміну, яка має залишити його без змін для решти гравців.  Оскільки професійні команди більш згуртовані й кращі в ламанні веж одна за одною за допомогою Зіґґса, ми сподіваємось, що він все ще буде хорошим вибором для швидких руйнувань без придушення його переваг в коориднованому оточенні.”

Icon

Короткий гніт

Пасивне вміння

  • Збільшення шкоди проти структур: 150% ⇒ 75%


Предмети

У 14.19 ми робимо великий розмах для змін предметів, однак впроваджуємо деякі швидкі зміни, щоб переформатувати гру напередодні Чемпіонату світу цього року. Адже прагнемо досягти двох цілей: по-перше, ми вдосконалюємо вибухові предмети із силою вмінь, щоб зробити їх вибуховішими, масштабованішими та простішими у використанні. По-друге, ми зменшили масштабування рівнів для деяких предметів стрільців, через те, що вони стають невмирущими на одиночних лініях. Ми компенсуємо ці зміни модифікаторами розділення для ближнього/дальнього бою, які зберігають поточний рівень сили, або навіть посилюють предмети для героїв ближнього бою.

Icon

Кровопивця

Bloodthirster

  • Іхоровий щит: 50-400 (рівні 1-18) (приблизно 194-400 (рівні 8-18)) ⇒ 165-315 (рівні 8-18)
  • Крадіжка життя: 18% ⇒ 15%
Icon

Арбалет Безсмертя

Immortal Shieldbow

  • Щити від “Лінії життя”: 320-720 (залежно від рівня) ⇒ 400-700 (залежно від рівня) для чемпіонів ближнього бою та 320-560 (залежно від рівня) для чемпіонів дальнього бою
Icon

Люденів компаньйон

Luden’s Companion

  • Вартість: 2900 ⇒ 2850 золота
  • Сила вмінь: 95 ⇒ 100
  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 20
Icon

Тіньове Полум’я

Англ Назва

  • Сила вмінь: 120 ⇒ 115
  • Магічне прорізання: 12 ⇒ 15
  • Поріг від максимального здоров’я: 35% ⇒ 40%
  • Шкода викликаних істот/DoT-ефектів: 30% ⇒ 25% (примітка: DoT-ефекти від неприкликаних істот залишиться незмінними при 20%)
Icon

Штормовий прилив

Stormsurge

  • Магічне пробиття: 10 ⇒ 15
  • Швидкість руху від пасивного вміння: 8% ⇒ 5%
  • Поріг здоров’я для активації “Рейдера шторму”: 35% ⇒ 25%
  • Штраф для героїв дальнього бою: 10% ⇒ Видалено


Руни

Icon

Спритна перебіжка

Fleet Footwork

“Спритна перебіжка отримала декілька послаблень через те, що Стрільці почали грати на середній лінії зачищаючи хвилі, зцілюючись та уникаючи ґанків. Ми думаємо, що ця руна зараз знаходиться у належному стані для героїв дальнього бою, але слабка для ближнього. Ми скоригували тактику та надали різні бонуси героям ближнього/дальнього бою: від штрафу за міньйонів, що має зберегти поточний рівень сили для дальнього бою, до підсилень гравцям ближнього.”

  • Зцілення: 5-100 (залежно від рівня) (+10% додаткової сили атаки) (+5% сили вмінь) ⇒ 10-130 (залежно від рівня) (+10% додаткової сили атаки) (+5% сили вмінь)
  • НОВЕ: Ефективність зцілення для чемпіонів дальнього бою 60%
  • Коефіцієнт зцілення від міньйонів: 20/10% (ближній бій/дальній бій) ⇒ 15% для всіх користувачів
  • Бонусна швидкість руху: 15% на 1 секунду (ближній бій/дальній бій) ⇒ 20/15% на 1 секунду (ближній бій/дальній бій) (примітка: герої дальнього бою отримують бонус до швидкості руху в розмірі 75%)

Вежі

Після перегляду більшості  професійних після сезонних ігор, ми вважаємо, що обмін лініями занадто поширений і малоактивний, тож ми робимо зміни до витривалості веж на початку гри, задля збільшення ціни, яку гравці платитимуть при обміні. Вежі середньої та верхньої лінії будуть отримувати на 40% менше шкоди в перші 5 хвилин гри, в той час як гравці на нижній лінії зможуть легше забрати декілька пластин протягом фази гри на лінії.

Ми знаємо, що послаблення ефекту “Бастіон” матиме вплив на загальний ігровий процес руйнування веж, тому натомість підсилюємо додаткову броню та спротив магії, яку отримує вежа при знищенні пластини.

5 хвилинне зменшення шкоди від фортифікації

  • Зменшення шкоди від фортифікації: 75% ⇒ 85%

Пластини вежі та ефект “Бастіон”

  • Додаткова броня та магічний спротив за знищену пластину: 40 ⇒ 50
  • 20 секундна бонусна броня та спротив магії при знищенні пластини: 45 за кожного ворога поблизу ⇒ 20 за кожного ворога поблизу

ARAM

Вітаємо ARAMери! Через велику кількість змін, ми не робили ніякі коригування в ARAM, оскільки хочемо прослідкувати за результатами цього оновлення. Але ми все ж трохи змінимо час капітуляції:

  • Час капітуляції: 12 ⇒ 8 хвилин

Згадуючи зміни рун у попередньому оновленні, ми помітили, що деякі гравці запитують: “Чи матиме ARAM свої власні руни?” 

Коротка відповідь – ні. Ми хочемо, щоб вони були узгодженими з усіма режимами гри. Однак, спостереження та коригування рун у цьому режимі триватимуть, задля підтримки різних ігрових стилів і класів чемпіонів.

Зустрінемось у Виючій безодні!


Арена

Підсилення ауґментацій

Призматичне яйце

Dual Wield

  • Кількість вбивств необхідна для повторної нагороди: 7 ⇒ 6

Рулетка Викликача

Summoner’s Roulette

  • Час відновлення слота: 6 ⇒ 5 секунду

Відчуй горіння

Feel the Burn

  • Час відновлення: 40 ⇒ 30 секунд

Прискорююче чаклунство

Accelerating Sorcery

  • Прискорення вмінь за використання: 10 ⇒ 12

Замок

Castle

  • Час відновлення: 15 ⇒ 12 секунд
  • Додаткова швидкість руху: 50% ⇒ 60%

Божевільний вчений

Mad Scientist

  • Збільшення розміру: 30% ⇒ 40%
  • Зменшення розміру: 30% ⇒ 40%
  • Додаткова швидкість руху: 30% ⇒ 40%

Еврика

Eureka

  • Прискорення вмінь: 25% сили вмінь ⇒ 30% сили вмінь

Битва сніжками!

Snowball Fight!

  • Час відновлення: 8 ⇒ 6 секунд

Послаблення ауґментацій

Квест: Янгол відплати

Quest: Angel of Retribution

  • Базова шкода: 50-100 (залежно від рівня) ⇒ 0
  • Коефіцієнт зцілення та щитів: 300% ⇒ 350%


Підсилення чемпіонів

Icon

Акшан

  • Радіус контакту зі стіною E: 50 ⇒ 25

Підсилення предметів

Icon

Плащ піроманта

Pyromancer’s Cloak

  • Радіус спавну вогників: Скориговано, щоб бути більш зручними при активації в ближньому бою.
Icon

Демонічні обійми

Demonic Embrace

  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 30
  • Здоров’я: 600 ⇒ 700
Icon

Турбохімобладунок

Turbo Chemtank

  • Час відновлення: 25 ⇒ 20 секунд
  • Сповільнення: 50% ⇒ 60%
Icon

Вічнохолод

Everfrost

  • Шкода: 150 (+50% додаткової сили атаки) (+50% сили вмінь) ⇒ 200 (+100% додаткової сили атаки) (+75% сили вмінь)
Icon

Емпірійська обіцянка

Empyrean Promise

  • Сила вмінь: 60 ⇒ 70


Різні зміни

  • Ґнар тепер завжди вважатиметься чемпіоном ближнього бою.
  • Еліза, Нідалі, та Джейс тепер завжди вважатимуться чемпіонами дальнього бою.

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, через яку зграя Наафірі не отримувала капелюхи від Капелюшкового соку.А  хороші дівчатка мають отримувати капелюшок! (…… і погані теж).
  • Виправлено помилку, за якої Q Ренати не отримувало бонуси від ауґментації Хліб і масло, якщо вона попадала ним вперше.
  • Виправлено помилку, через яку Сайлас міг зберігати характеристики, які були вкрадені за допомогою R Мордекайзера.
  • Виправлено помилку, за якої Аврора могла активувати Майстер подвійності декілька разів, використовуючи Q2.
  • Виправлено помилку, через яку Вразливість могла активувати Коліноріз та Танець смерті, через що відбувалося зациклення.
  • Виправлено помилку, під час якої у Турбохімобладунці  не спрацьовував ефект Суперзаряджений.


Оновлення ігрового досвіду для нових гравців

Зміни, описані нижче, будуть застосовані до деяких регіонів з оновленням 14.18 і стосуватимуться лише “нових гравців”. Тобто для акаунтів, на яких було зіграно 5 або менше ігор проти ботів.

  • Протягом перших декількох ігор, нові гравці можуть зустріти ботів(не хвилюйтесь, вони хороші) в їхніх нерейтингових іграх. Ці боти адаптовуватимуться до рівня гри гравця, даючи можливість плавніше ознайомлюватися з Лігою Легенд.
  • Гравці мають бачити ботів тільки в декількох перших іграх звичайної черги. Гравці НЕ ЗУСТРІЧАТИМУТЬ їх після цього.
  • “Старі” гравці Ліги не побачать жодних змін, до того, поки не стануть в чергу з “новими”.
  • Наша ціль – це покращити процес вивчення та допомогти новим гравцям пізнати веселощі Ліги. В залежності від результатів початкового запуску цієї системи в різних регіонах, ми продовжуватимемо інтеграцію, задля підтримки й росту нових гравців та охоплення більшої кількості регіонів та інших нерейтингових режимів гри.

Виправлення помилок та покращення якості життя

  • Виправлено помилку, через яку Стійкість не зменшувала тривалість сповільнення від конкретних ефектів предметів та рун. 
  • Виправлено помилку, через яку зцілення від R Свейна не зменшувалось проти Личинок порожнечі 
  • Виправлено помилку, через яку репліки Пайка, під час вбивства і страти не відтворювалися в один і той самий час при вбивстві ворожого чемпіона
  • Виправлено помилку, через яку Магічне пробиття не коректно накопичувалося саме собою.
  • Виправлено помилку, через яку репліки Моргани при першій зустрічі було чутно й супротивникам.
  • Виправлено помилку, через яку деякі репліки Бел’Вет не програвались.
  • Виправлено помилку, через яку Володимир міг отримувати шкоду, під час знаходження у формі басейну крові.
  • Виправлено помилку, через яку оглушення від E Скарнера іноді дозволяло ворогам використовувати вміння або атакувати під час дії ефекту.
  • Виправлено помилку, через яку звукові ефекти Місячного каменя оновлення було чутно ворогам через туман війни.
  • Виправлено помилку, через яку деякі репліки Акалі не програвались.

Образи і кольорові схеми

Кольорові схеми

Переклад

Митя “mytylovyj” Сєрков, Олександр “TerraSlyga” Крупський, Кононьчук ”Yojuk1010” Сергій, Богдан “МальЗахар Беркут” Івасик

Редактура

Анастасія “Cpillyvilly” Бекетова, Богдан “МальзахарБеркут” Івасик

Оформлення

Євген “EugineOwl” Киян